![](http://tools.emailgarage.com/Pub/Asset.ashx?Id=09e61eb6-a1d7-4ad5-a6f7-e08f24f553c3)
Voor
de eerste keer presenteren de Provincie West-Vlaanderen en Westtoer
een grote gezamenlijke nationale imagocampagne.
De campagne
brengt op eigentijdse wijze het vakantiegevoel in de regio’s in
beeld. Zowel de toeristische, recreatieve, culturele als sportieve
beleving komen aan bod. Naar analogie met de drie speerpunten van de
provincie, genieten, ondernemen, kwaliteit, heeft deze campagne als
titel ‘Genieten. Het zit in ons’ meegekregen.
Centraal in de
campagne staan vier sfeervolle, attractieve en uitnodigende
TV-spots. Deze commercials laten je niet alleen zien wat 'genieten'
betekent in het Brugse Ommeland, de Leiestreek, de Westhoek en aan
de Kust… Ze maken je ook nieuwsgierig naar meer…
De spots
zijn vanaf vanavond tot en met zondag 6 juni a.s. te zien op één,
Canvas, VT4 en VijfTV. Vanaf 29 mei kan je de spots ook meepikken op
elke Vlaamse regionale zender.
Nu al benieuwd? Surf dan snel
naar www.west-vlaanderen.be/genieten.
|